F**king perfect

 2012-05-06    12:07:43   av:Linda


Made a wrong turn once or twice.
Dug my way out,
blood and fire.
Bad decisions, that's alright.
Welcome to my silly life.
Mistreated, misplaced, misunderstood!
Miss "No way,It's all good", it didn't slow me down

Mistaken, always second guessing, underestimated!

Look, I'm still around...


You're so mean
When you talk about yourself,
you were wrong

Change the voices in your head

Make them like you instead
So complicated, look how we all make it!

Filled with so much hatred... such a tired game

It's enough! I've done all I can think of

Chased down all my demons, I've seen you do the same.

 

 


Hamnade på denna video lite av en slump, jag har hört låter förut, men aldrig riktigt lyssnat. Och inte förrän idag såg jag videon. Och tårarna rann. Det var jag som en gång trodde att jag inte skulle överleva min sjuttonårsdag, att jag inte skulle orka. Nu är jag 22, jag har passerat den gränsen, plus fem år till. Det har varit en lång och kaotisk väg, jag har gjort mig själv mer illa än jag har gjort gott för det mesta, jag har gjort dumma val, jag har sårat människor på sätt jag aldrig hade trott jag skulle kunna, jag har spenderat fem veckor på sjukhus... I've really done all I can think of, chased down all my demons. Och jag har visat de som sade att jag aldrig skulle klara mig att de hade fel. Jag har kämpar fortfarande med att hitta mig själv, efter att ha levt med en sjukdom som min identitet i så många år har jag tappat bort den jag verkligen är. Men jag är fortfarande här, och efter så många år av självhat har jag äntligen lärt mig att göra det motsatta, älska mig själv. Alla brister och fel till trots. I'm nothing less than fucking perfect.

 

- L
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?