Veganutmaning

 2012-08-26    10:59:00   av:Linda
 
Eftersom jag har fastnat lite i mitt skrivande tänkte jag försöka ge mig själv en hjälp på traven och se hur det går att skriva enligt färdiga rubriker. I början av året startade dessa två bloggare en bloggutmaning om veganism, innehållande dessa sex rubriker:
 
1. Hur du blev vegan.
2. Att förhålla sig till kött/köttätare.
3. Bra saker med veganism
4. Jobbiga saker med veganism.
5. Vad veganism innebär, enligt dig.
6. Är det viktigt för dig rent personligen att vara vegan?

Jag tänkte hänga på utmaningen redan då, men av någon orsak blev det aldrig av, så jag ska försöka nu igen. Inläggen dyker upp så småningom, bara jag lyckas få mig själv att skriva dem.
 
- L
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?