From excuse-itarian to vegan

 2012-04-16    20:59:29   av:Linda
Idag lyssnade jag på denna föreläsning av Colleen Patrick-Goudreau. Hon är en ny bekantskap för mig, vegankock och författare till böcker om vegansk mat. I den här föreläsningen pratar hon om några av de många myter och missuppfattningar som finns angående näringslära, varför det är dumt på många sätt att äta animaliska produkter för att få i sig näringsämnen som finns främst i växter.

Det må låta lite tråkigt att lyssna på en föreläsning om näringslära, men Colleen är en bra föreläsare och hon gör det hela intressant, med lite skämt här och där. Jag lärde mig några nya saker, och någon som inte är så insatt skulle nog lära sig en hel del mer. Jag rekommenderar denna!

 

- L

Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?