Rökning och barn

 2010-10-05    20:29:59   av:Linda
Något som jag stört mig många gånger när jag varit utomhus i stan är människor som är ute och går med sina barn i barnvagn och röker. Okej om man väljer att själv fortsätta röka fastän man har barn, alla är ju ansvariga för sin egen hälsa, men man borde inte göra det i närheten av dem. Barn har ingen aning om den skadliga effekt som tobaksrök har, och de kan inte välja att hålla sig borta för att undvika dem.

Varför väljer man att utsätta sina barn för något som bevisat sig ha så många skadliga konsekvenser?

- L
 mikaela

det har jag också blivit pissed off över flera gånger! fydå, stackars barn.

 2010-10-10    16:20:38     URL: http://yllestrumpa.peppar.fi/blog
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?